Asistentka obchodu




Chceš se naučit obchodovat ještě lépe než to umíš nyní? Zajímá tě, jak se obchoduje s českými i zahraničními dodavateli? Láká tě příležitost profesně vyrůst a podílet se i na růstu naší společnosti?


Tvoje role:
  • Vytváření, správa a fakturace objednávek a registrací zákazníků
  • Správa e-mailové komunikace
  • Kontrola přeplatků na fakturách
  • Zasílání upomínek klientům s fakturou po splatnosti
  • Vyřizování telefonických požadavků zákazníků
  • Předávání podnětů zákazníků na nové produkty, konkurenční nabídky apod.
  • Vyrovnávání dokladů k nepřevzatým zásilkám
  • Aktivní informování skladu o stavu nepřevzatých zásilek
  • Zadávaní reklamací poškozených nebo ztracených zásilek u přepravců a řešení pojistných událostí
  • Efektivní nákup zboží od dodavatelů
  • Kontrola faktur od dodavatelů

Co od tebe očekáváme:

  • Znalost anglického jazyka na komunikační úrovni slovem i písmem
  • Základy obchodních dovedností
  • Komunikativnost, zodpovědnost, pečlivost, samostatnost
  • Týmového hráče s pozitivním přístupem
  • Spolehlivost
Co naopak můžeš čekat ty:
  • Být součástí TOP české technologické společnosti s globální působností
  • Možnost naučit se a vyrůst v obchodu do zahraničí i do Čech
  • Bonusový program založený na základě dosažených výsledků a mzdu odpovídající tvým zkušenostem a náročnosti svěřené práce
  • Práci v mladém týmu na zajímavých projektech alternativní energie, baterií či solární technologie
  • Neformální atmosféru, příjemné pracovní prostředí
  • Místo výkonu práce Praha, dobrá dostupnost MHD (10 min. od metra A)
  • Firemní benefity: 5 týdnů dovolené, sick days, flexibilní pracovní doba, možnost home-office, příspěvky na penzijní pojištění, Flexi passy, samoobslužná restaurace v místě zaměstnání

Vybuduj si kariéru tam, kde to má smysl a staň se součástí našeho týmu. Svůj životopis a motivační dopis nám zašli na adresu zamestnani@i4wifi.cz.

Těšíme se na tebe

Tví budoucí kolegové