Často kladené otázky

1. Mohu si zboží vyzkoušet?
Ano, je to možné. Zboží si standardně zakupte a pokud s ním nebudete spokojeni, můžete ho do 14 dnů vrátit bez udání důvodu. Za zboží vám bude vrácena plná kupní cena. Platí pouze pro spotřebitele. V případě, že zboží bude prodáno obchodnímu subjektu, musí se Kupující předem dohodnout s Prodávajícím a tuto skutečnost uvést do poznámky při tvorbě objednávky na e-shopu. Prodávající si vyhrazuje právo účtovat částku ve výši 10% z prodejní ceny vráceného zboží, nejméně však 50 Kč. Tato částka bude započtena s hodnotou vystaveného dobropisu. Podmínkou pro vrácení je bezvadný stav zboží a jeho vrácení včetně veškerého příslušenství a originálního obalu.

Pro vrácení zboží do 14 dnů postupuje zadáním reklamace.
2. Je zboží skladem?
Orientační stav skladu zjistíte v galerii produktů a ve výsledcích vyhledávání dle následujících indikátorů:

- zboží máme na skladě dost, více než pět kusů
- zásoby zboží se krátí, na skladě není více než 5 kusů
- zboží je momentálně vyprodané
- zboží je na cestě k nám na sklad
- zboží je skladem u dodavatele

Po zobrazení detailu produktu, uvidíte bližší informace o skladové dostupnosti.

zbozi
3. Co mám dělat když mám problémy s přihlášením?
Pokud jste si vytvořili registraci na některém z e-shopů www.i4wifi.cz nebo www.evbike.cz, tento účet budete využívat pro své nákupy na všech zmíněných e-shopech. Pokud tedy nakupujete například na www.i4wifi.cz, budete používat stejné přihlašovací údaje i na ostatních e-shopech.

Pokud využijete možnosti nákupu bez registrace, nelze použít kontaktní e-mail, na který je již vytvořený uživatelský účet nebo dosud nebyla expedována předchozí objednávka s nákupem bez registrace.

Pokud se vám nedaří přihlásit pomocí vašeho e-mailu a hesla, zkuste to prosím ještě svým starým uživatelským jménem a heslem. Pokud nefunguje ani jedna varianta, můžete si nechat změnit vaše heslo (na váš e-mail uvedený v registraci bude zaslán jednoduchý návod). Pokud Vám ani tato možnost nepomůže, kontaktujte nás.
4. Kolik zaplatím za přepravu objednaného zboží?
Kompletní ceník dopravného včetně dalších důležitých informací naleznete na této stránce.
5. Kdy budete expedovat mojí objednávku?
  • Objednávky se zbožím skladem a s dodáním do České Republiky přijaté do 18:30 (Po-Čt) nebo do 16:00 (Pá), expedujeme ten samý den.
  • Pro zásilky zasílané na Slovensko je mezní čas objednávky pro expedici téhož dne v 16:00 každý všední den.
Skladovou dostupnost i nejbližší datum dodání vidíte přímo u vybraného produktu.
Jakmile je nedostupné zboží dodáno na sklad, obratem expedujeme všechny nedodané objednávky.
Přednostně vyřizujeme objednávky uhrazené předem (platba zálohovou fakturou).

Detailní informace ke způsobům přepravy.
6. Lze zboží vyzvednout osobně a kdy?
Ano, lze. Zboží můžete vyzvednout přímo v naší prodejně s následujícími způsoby platby:
  • platbou v hotovosti
  • platba kartou
  • platba předem
Otevírací doba:
Po-Pá
od 9:00 do 16:30

Po-Čt
od 16:30 do 19.00 (prodloužený výdej zboží)

7. V zásilce chybí zboží nebo je zde jiné než jsem objednal. Co mám dělat?
baleni
  • Zkontrolujte obsah zásilky dle přiložené "balíkové soupisky". Může se stát, že vaše objednávka je rozdělena na více balíků a chybějící zboží je v jiném balíku.
  • Pokud obsah balíku nesouhlasí s balíkovou soupiskou, balík byl zalepený originální páskou a nebyl poškozen (vykraden), dejte nám vědět v tomto formuláři a my vše vyřešíme.

8. Jak mohu platit fakturou se splatností za velkoobchodní ceny?
Platbu fakturou se splatností umožňujeme našim zákazníkům s pravidelnou spoluprácí. Tato forma úhrady zboží slouží pro zjednodušení expedice zboží. Podmínkou pro odběr na fakturu je podpis jednoduché smlouvy, kterou si zde stáhněte.
Pro další informace, nás kontaktujte.
9. Lze u vás platit platební kartou?
Ano lze. Objednávky na platbu předem, ale i při osobním odběru zboží na provozovně v Praze můžete uhradit platební kartou (VISA, EC/MC).

10. Jaká je záruka na prodávaná zařízení?
Záruku si lze zvolit přímo v košíku ke každému produktu v rozsahu od 6 měsíců do 5 let (obchodní partner) nebo od 24 měsíců až 5 let (spotřebitel). Odpovídající cena k dané délce záruky je přímo v detailu popisu každého produktu. Po nákupu najdete záruční dobu vyznačenou také na dodacím listu. Kopii dodacího listu si můžete vytisknout po přihlášení v panelu Můj účet.
Více informací k záruce naleznete zde.
11. Jak reklamovat vadné zařízení?
  • Pro urychlení reklamačního řízení doporučujeme vyplnit reklamační formulář (je třeba se přihlásit na váš účet do e-shopu), který po jeho potvrzení můžete vytisknout a přiložit k reklamovanému produktu.
  • Vytištěním formuláře získáte i číslo reklamace, kterým doporučujeme označit zaslaný balík pro urychlení jeho příjmu.
  • Vadné zboží pečlivě zabalte tak, aby se zboží ani jeho originální obal mechanicky nepoškodily během přepravy.
  • Zásilky zaslané na dobírku nepřijímáme.
Zboží zašlete na adresu:
i4wifi distribution a.s., REKLAMACE
Průmyslová 11/1472
102 19 Praha 10

Zboží můžete donést k reklamaci na výše uvedenou adresu také osobně (Po-Pá od 9:00 do 16:30).
Spolu s reklamovaným zbožím doporučujeme přinést vyplněný a vytištěný reklamační formulář.

Pokud jste zboží nakupovali jako neregistrovaný zákazník (Nákup bez registrace), postupujte takto:
  • Pokud chcete zboží zaslat k reklamaci, pečlivě ho zabalte a připojte k němu podrobný popis závady, vaší adresu, spojení na vás (telefon, email) a kopii dokladu o nákupu (dodací list, fakturu). Se všemi náležitostmi ho odešlete na výše uvedenou adresu.
  • Pokud chcete zboží reklamovat osobně, přineste ho spolu s dokladem o nákupu v otvírací době na výše uvedenou adresu
Více informací o reklamacích, mimozáručním servisu, ekologické likvidaci apod. se dozvíte na informační stránce reklamací.
12. Mám další dotaz. Kam se mohu obrátit?
Pokud potřebujete zjistit technické informace o produktech, jejich funkce, parametry, vlastnosti, navštivte stránku technické podpory.

Více informací o struktuře technické podpory i4wifi, jak funguje, co od ní očekávat, jaké jsou podmínky, se dozvíte na této stránce.

Pokud nenaleznete odpověď na svoji otázku, nebo se chcete informovat na svou reklamaci, využijte prosím dotazník technické podpory.

Pro všechny ostatní dotazy, například stav nebo změnu objednávky, dostupnost zboží, doplnění či změnu vašich údajů, nebo jakékoli jiné dotazy, využijte prosím tento dotazník.