Chybějící zboží v zásilce



Díky našemu logistickému systému s pevnými adresami zboží a dvojitou kontrolou expedovaných položek v objednávce, máme minimální chybovost zásilek. Ta v průměru činní pouze 0,12 % ze všech odeslaných objednávek.

Minimální chybovost zásilek nás těší, ale i my jsme jen lidé a zcela výjimečně se chyba může stát. V takovém případě vám samozřejmě chybějící zboží zašleme. Navíc od nás dostanete poukázku v hodnotě 500 Kč na další nákup na i4wifi.cz

Co dělat, pokud v zásilce zboží chybí nebo došlo k jeho záměně, či vám zboží přišlo poškozené?

    Zkontrolujte obsah zásilky dle dodacího listu nebo balíkové soupisky. Může se stát, že vaše objednávka je rozdělena na více částí a chybějící zboží je v jiném balíku.

    Zkontrolujte, zda byl balík zalepený originální páskou s logem i4wifi a nebyl nijak poškozen (vykraden).

    Pokud obsah balíku nesouhlasí s dodacím listem a balíkovou soupiskou a zásilka byla zalepená originální páskou, dejte nám o tom vědět přes reklamační formulář níže.

Pro zpracování reklamace uveďte do formuláře:
  • číslo objednávky, dodacího listu nebo faktury
  • kód a název chybějícího produktu
  • počet chybějících kusů (od každé položky)
  • popis, zda zboží chybí, zda je poškozeno nebo došlo k jeho záměně


 *
 *
 *
 *
  *