Informační stránka reklamací


Informace o záruce a založení reklamace
informace
Standarní záruční doba je uvedena vždy na dodacím a záručním listě. Zařízení lze tedy reklamovat přímo přes on-line formulář.

Reklamační formulář je nutné vyplnit a zaslat společně se zbožím. V opačném případě bude reklamace zamítnuta (platí pro obchodní partnery).

Pokud reklamujete lithiové baterie, je nutné vyplnit a přiložit k vytvořené reklamaci i detailní formulář.

V případě, že byl na produkt vystaven certifikát prodloužení záruky na 5 let a produkt je již po své standardní záruční době na dodacím listě, konktaktujte technické oddělení s žádostí o reklamaci s přiloženým certifikátem.

Další důležité informace naleznete také v reklamačním řádu.


Před zasláním na reklamaci
reklamace
Pro produkty Ubiquiti se před zasláním ujistěte, že zařízení není poškozeno přepětím dle postupu výrobce.

Pro produkty Mikrotik se před zasláním ujistěte, že zařízení není poškozeno přepětím dle postupu výrobce.

Před zasláním se také ujistěte, že produkt není nijak mechanicky poškozen, není patrná koroze, je produkt zcela očištěn od nečistot, nálepek a popisků, případně není produkt již po své garantované životnosti. V případě zaslání bude reklamace zamítnuta a může být účtován poplatek za neoprávněnou reklamaci dle ceníku servisních a administrativních prací.


Průběh reklamace a její ukončení
reklamace
O přijetí reklamace budete informováni automatickým emailem. Stav reklamace můžete také sledovat na svém účtě. Po ukončení reklamace vám dorazí email s informacemi, jak byla reklamace vyřízena, vyjádření technika a požadovaný způsob zaslání vyřízené reklamace.

Vyřízenou reklamaci je nutné si vyzvednou nejpozději do 30 dnů od jejího ukončení, jinak může být účtován poplatek za skladování. Více informací o skladném a dalších s tím spojených kroků naleznete v reklamačním řádu bod 14.


Mimozáruční servis
servis
Společnost i4wifi a.s. poskytuje zákazníkům i mimozáruční servis vadných zařízení.

V případě zájmu kontaktujte reklamační oddělení, které Vám sdělí na základě získaných informací další možný postup. Níže také naleznete ceník servisních prací.


Ceník servisních a administrativních prací
cenik
Ověření záruční doby (ks)50,- Kč
Neoprávněná reklamace (ks) *300,- Kč
Práce technika (každá započatá hodina)600,- Kč
Přepájení kondenzátoru (ks)50,- Kč
Cestovní náhrady (km)15,- Kč
Vstupní diagnostika (ks)200,- Kč
Přehrání softwaru (ks)120,- Kč
Všechny ceny bez DPH.
* Neplatí pro spotřebitele.


Ekologická likvidace
recyklace
Poskytujeme zákazníkům možnost ekologické likvidace zařízení. V případě zájmu můžete navstívit naší provozovnu v Praze, nebo k nám můžete zařízení zaslat.