Jak reklamovat


Pro urychlení reklamačního řízení doporučujeme vyplnit online reklamační formulář, který po jeho potvrzení můžete vytisknout a přiložit k reklamovanému produktu. Vytištěním formuláře získáte i číslo reklamace, kterým doporučujeme označit zaslaný balík pro urychlení jeho příjmu.

Vadné zboží pečlivě zabalte tak, aby se zboží ani jeho originální obal mechanicky nepoškodily během přepravy. Zásilky zaslané na dobírku nepřijímáme.

Zboží nám zašlete na adresu:
i4wifi a.s., REKLAMACE
Průmyslová 11/1472
102 19 Praha 10

Zboží můžete donést k reklamaci na výše uvedenou adresu také osobně a to každý všední den do 16:30. Spolu s reklamovaným zbožím doporučujeme přinést vyplněný a vytištěný reklamační formulář.

Online reklamační formulář:

Reklamační formulář naleznete po přihlášení k Vašemu účtu v kategorii "Spravovat Můj účet" pod záložkou "Žádost o reklamaci".