Struktura technické podpory i4wifi


Jakou technickou podporu lze získat u i4wifi?


Děkujeme za Vaši přízeň a jako specializovaný distributor s přidanou hodnotou, poskytujeme na námi prodávané zboží také technickou podporu, která je rozdělena do několika částí, dle toho jaké jsou Vaše potřeby.
    Základní technickou podporu

        a) Předprodejní konzultace
        b) Zvýhodněná technická podpora po nákupu

    Individuální technickou podporu

        a) Pro produkty Mikrotik, Ubiquiti a ostatní síťové prvky
        b) Pro produkty průmyslových baterií, solárních systémů a elektromobility

    Školení a semináře

        a) Mikrotik
        b) Ubiquiti
        d) Fotovoltaické systémy


Základní technická podpora i4wifi




Týká se předprodejní konzultace a tento typ podpory je zcela zdarma. Dále poskytujeme zvýhodněnou technickou podporu na produkty, které si zakoupíte u nás.

Před kontaktováním technické podpory doporučujeme vyhledat, zda již Váš dotaz není vyřešen na specializovaných stránkách:

Technická podpora i4wifi
Otázky a odpovědi často kladených dotazů.

Informační stránka reklamací i4wifi
Ekologické likvidace, ceník prací, mimozáruční servis, příjem a řešení reklamací.

Youtube kanál i4wifi
Novinky v sortimentu, detaily produktů, příslušenství, užitečné rady a více.

Blog zaměstnanců i4wifi
Novinky a zajímavosti ze světa ISP, fotovoltaiky a další užitečné rady.


a) Předprodejní konzultace

Víme, že není snadné koupit produkt, které blíže neznáte, nebo nevíte co vše na něm můžete využívat. K tomu slouží zmíněná předprodejní konzultace, kdy vám jsme schopni podat následující informace:
  • Základní informace o produktu, zda splňuje vaše kritéria či je vhodný pro konkrétní řešení.

  • Navedeme vás na konkrétní stránky, datasheety, manuály, diskuzní fóra, blogy atp.

  • Navrhneme další kroky pro správnou funkčnost produktu nebo celého projektu apod.


b) Zvýhodněná technická podpora po nákupu

Na námi prodávané produkty poskytujeme technickou podporu za zvýhodněnou cenu. Technickou podporu si můžete přihodit přímo v prvním kroku košíku a naleznete ji mezi ostatními dárky ve spodní části stránky. Pomůžeme Vám zejména se:
  • správným nastavením zařízení

  • zprovozněním v rámci vaší sítě

  • ...a další potřebné kroky








Individuální technická podpora i4wifi




Týká se již složitějších řešení a tento typ podpory je placený dle aktuálního ceníku na stránce poskytovaných služeb.

Chápeme také, že jste např. nalezli zařízení i v jiném obchodě a nyní je třeba pomoct. Málo kdo takovou podporu po nákupu nabízí, a proto lze tuto placenou podporu využít i na zařízení, které jste zakoupili jinde.


a) Pro produkty Mikrotik, Ubiquiti a ostatní síťové prvky

Ubiquiti a obzvláště Mikrotik vyžadují speciální péči a zkušenosti uživatele. Máme zde vyškolené specialisty s mnohaletou praxí, kteří vaše požadavky na nastavení provedou ve skutečnost:
  • Dokážeme navrhnout kompletní řešení pro váš projekt.

  • Dokážeme plně nastavit a zprovoznit požadované funkce pro váš účel.

  • Přizpůsobíme se vám, podporu provádíme osobně, telefonicky, emailem nebo on-line vzdáleným přístupem.

  • ... a spousty dalších, speciálních požadavků

Před využitím podpory vám technik sdělí, kolik hodin bude třeba zakoupit pro splnění zadaného požadavku. Proto si prosím vždy připravte všechny potřebné podklady pro technika.

Technickou podporu Mikrotik můžete zakoupit na této stránce.
Technickou podporu Ubiquiti a ostatních síťových prvků můžete zakoupit na této stránce.

Zařízení Vám také pomůžeme nainstalovat. Přejděte na detaily k této službě.


b) Pro produkty průmyslových baterií, solárních systémů a elektromobility

Svěřte se do rukou specialistů, kteří v tomto oboru pracují již několik let a dokážou vám odborně poradit a dotáhnou váš projekt do požadované podoby:

  • Balancování průmyslových baterií a článků.

  • Inicializační nabití nově zakoupených baterií.

  • Sestavení projektu dle požadavku zákazníka vč. konkrétních produktů.

  • ... a spousty dalších, speciálních požadavků

Technickou podporu EV můžete zakoupit na této stránce.

Technické podpory lze zakoupit v minimální jednotce 1 hodiny a lze je čerpat po 15 minutách. Zakoupit více hodin je možné. Jedná se o odbornou podporu pro námi nabízené a prodávané produkty.







Školení a semináře od i4wifi



Za více jak 10 let jsme na pobočce v Praze proškolili více jak 6600 IT odborníků. Navštivte i Vy naše školící centrum. Máme zde zkušené lektory ve specializacích:

Mikrotik


Ubiquiti


Fotovoltaické systémy


Vedlo těchto školení také požádáme pravidelná školení na sítě GPON, kde se dozvíte jak tyto sítě používat, instalovat a konfigurovat. Aktuální nabídku pořádaných školení naleznete na této stránce.