Kontaktní formulář technické podpory

reklamace Vážený zákazníku, rádi vám pomůžeme. Pokud máte nějaký dotaz nebo požadavek, kontaktujte nás. Můžete k tomu použít tento formulář.

Dříve než nám pošlete dotaz podívejte se, zda již nebyl vyřešen v Centru technické podpory, diskuzi k produktu nebo na našem blogu.

Pro řešení náročnějších problémů při konfiguraci, optimalizaci a nastavení máte možnost zakoupit si individuální technickou podporu RouterOS Mikrotik.

Více informací o struktuře technické podpory i4wifi, jak funguje, co od ní očekávat, jaké jsou podmínky, se dozvíte na této stránce.

Svoji zakoupenou licencí Mikrotik RouterOS aktivujte v Aktivačním centru.

Pokud potřebujete zadat reklamaci pokračujte po přihlášení do Centra řešení reklamací. Před zadáním reklamace si prosím prostudujte potřebné informace.



Máte dotaz obchodního charakteru nebo obecný dotaz? Pak použijte prosím formulář péče o zákazníky!



 *
 *
 *
 *
 *
  *
Prosím vyplňte všechna pole označená *.