Školení i4wifi Technická podpora systému RouterOS Mikrotik

Výrobce: Školení i4wifi
Kód: SUPPORT-MIK
Technická podpora systému RouterOS Mikrotik
Záruka - Cena
 24 měsíců  990 Kč / 1.198 Kč
bez DPH / s DPH 21% a RP
Skladem: Není na skladě!
K dispozici během 1 dnů
Hmotnost (zabaleno): 0.01 kg
Potřebujete optimalizovat Vaši síť postavenou na RouterOS Mikrotik? Nemáte čas, nebo chuť se trápit s nastavováním? Pak je tato služba určena právě pro Vás!
V rámci konzultace Vám pomůžeme:
  • převést Vaši síť z bridgované na routovanou, čímž docílíte vyšších efektivních rychlostí
  • nastavíme IP, routování, Wi-Fi atd. pro připojení k internetu
  • optimalizujeme bezdrátovou část, tak že dosáhnete lepšího využití radiového kanálu a tím i vyšší reálné rychlosti oproti konkurenci v okolí
  • nastavíme Queue Simple/Tree pro nastavení omezování rychlostí klientů
  • nastavíme šifrování na bezdrátové části, IPsec apod.
  • nastavíme přímo v RouterOS služby typu: Apache2 + PHP5, NetFlow (logování dat připojení), Samba (server), Torrent (klient), MailServer

Naši specialisté jsou připraveni pomoc poskytnout:
  • e-mailem
  • telefonicky
  • přímým zásahem na zařízení, které je přístupné na veřejné IP adrese

Jak službu objednat?
  • Objednejte produkt vhozením do košíku, po zaplacení Vám dorazí obálka s poukázkou a unikátním ID.
  • Kontaktujte naše technické oddělení na e-mailu: tech@i4wifi.cz, nebo telefonicky na čísle: +420 277 007 500.
  • Připravte si číslo poukázky (ID), které Vás opravňuje k čerpání služby.
  • Technikovi sdělte stručné informace potřebné k provedení zásahu a Vaše telefonní číslo, na kterém Vás specialista bude kontaktovat.

Podmínky čerpání služby:
  • Minimální jednotka pro objednání je 1 hodina.

  • Minimální jednotka pro čerpání je 15 minut.

  • Podporu je potřeba domluvit min. jeden den předem.

  • Pro osobní konzultace, které probíhají ve školicí místnosti i4wifi a.s., je nutné předem domluvit termín.

  • Službu je nutno vyčerpat do 3 měsíců od data zaplacení.

Před objednáním technické podpory jsme připravení zodpovědět případné dotazy k této službě. Neváhejte nás kontaktovat na emailu: tech@i4wifi.cz pro předběžnou domluvu.


Informace k provedené podpoře:

Právní odpovědnost za provedené úpravy neneseme z důvodu telefonické a e-mailové konzultace. Objednatel služby je povinen nahlásit případné technické nebezpečí, které může vzniknout při provádění podpory.

Příklady nastavení:

    24. července 2016, Nakladatelství knih v Praze

  • centrální zpráva pro 16 AP přes CAPsMAN, AP jsou určena pro čtečky a mobilní zařízení
  • nastavení přes TeamViewer a veřejné IP adresy
  • Vyjádření zákazníka: Wi-Fi na centrále je nyní stabilní a bez problémů.
    8. června 2016, Strojírenská výroba Praha

  • vzdálený klientský přístup do poboček přes OpenVPN a propojení poboček přes IPSec
  • nastavení přes veřejné IP adresy
  • Vyjádření zákazníka: Klientské přípojky fungují bezproblémově, propojení poboček je stabilní.
    1. června 2016, ISP v okresu Hodonín

  • kontrola a optimalizace nastavení, vytvoření QUEUES pro vícejádrový systém
  • nastavení přes veřejné IP adresy
  • Vyjádření zákazníka: Děkujeme za implementaci těchto pravidel, síť nyní funguje podle našich představ.