FAQ - Jak nakupovat

Mohu si zboží vyzkoušet?

Ano, je to možné. Zboží si standardně zakupte a pokud s ním nebudete spokojeni, můžete ho do 14 dnů vrátit bez udání důvodu. Za zboží vám bude vrácena plná kupní cena. Platí pouze pro spotřebitele.

V případě, že zboží bude prodáno obchodnímu subjektu, musí se Kupující předem dohodnout s Prodávajícím a tuto skutečnost uvést do poznámky při tvorbě objednávky na e-shopu. Prodávající si vyhrazuje právo účtovat částku ve výši 10% z prodejní ceny vráceného zboží, nejméně však 50 Kč. Tato částka bude započtena s hodnotou vystaveného dobropisu. Podmínkou pro vrácení je bezvadný stav zboží a jeho vrácení včetně veškerého příslušenství a originálního obalu.

 

Je zboží skladem?

Orientační stav skladu zjistíte v galerii produktů a ve výsledcích vyhledávání. Po zobrazení detailu produktu, uvidíte bližší informace o skladové dostupnosti.

 

Co mám dělat když mám problémy s přihlášením?

Pokud se vám nedaří přihlásit pomocí vašeho e-mailu a hesla, zkuste to prosím ještě svým starým uživatelským jménem a heslem.

Pokud nefunguje ani jedna varianta, můžete si nechat změnit vaše heslo (na váš e-mail uvedený v registraci bude zaslán jednoduchý návod). Pokud Vám ani tato možnost nepomůže, kontaktujte nás.

Pokud využijete možnosti nákupu bez registrace, nelze použít kontaktní e-mail, na který je již vytvořený uživatelský účet nebo dosud nebyla expedována předchozí objednávka s nákupem bez registrace.

 

Kolik zaplatím za přepravu objednaného zboží?

Cena dopravy bude zobrazena při nákupním procesu v kroku volby dopravy. Kompletní ceník včetně dalších důležitých informací naleznete v ceníku doprav..

 

Kdy budete expedovat mojí objednávku?

  • Objednávky se zbožím skladem a s dodáním do České Republiky přijaté do 18:00 (Po-Pá), expedujeme ten samý den.
  • Pro zásilky zasílané na Slovensko je mezní čas objednávky pro expedici téhož dne v 16:00 každý všední den.

Skladovou dostupnost i nejbližší datum dodání vidíte přímo u vybraného produktu.
Jakmile je nedostupné zboží dodáno na sklad, obratem expedujeme všechny nedodané objednávky.

 

Lze zboží vyzvednout osobně a kdy?

Ano, lze. Zboží můžete vyzvednout v naší prodejně, přípdně na pobočkách. Nejdříve však v moment, kdy budete informováni o tom, že je vaše zboží k výdeji připraveno.

 

V zásilce chybí zboží nebo je zde jiné než jsem objednal. Co mám dělat?

Pro tyto případy postupujte dle pokynů uvedených na stránce chyby v dodávce.

 

Jak mohu platit fakturou se splatností za velkoobchodní ceny?

Jelikož jsme zaměření na velkoobchodní spolupráci staňte se naším partnerem i Vy. Bude nám potěšením a můžete tak získat množstevní slevy.

Pro rozjezd naší spolupráce se zaregistrujte na tomto eshopu a v případě zadání IČ získáte pro rozjezd spolupráce dealerskou kategorii. Ihned tak můžete začít objednávat za výhodnější ceny.

Pro další možnosti, informace a platbu se splatností nás prosím kontaktujte.

 

Lze u vás platit platební kartou?

Ano lze. Objednávky na platbu předem, ale i při osobním odběru zboží na provozovně v Praze můžete uhradit platební kartou (VISA, EC/MC).

 

Jaká je záruka na prodávaná zařízení?

Délku záruky si lze zvolit přímo v košíku ke každému produktu v rozsahu od 6 měsíců do 5 let (obchodní partner) nebo od 24 měsíců až 5 let (spotřebitel).

Odpovídající cena k dané délce záruky je přímo v detailu popisu každého produktu. Po nákupu najdete záruční dobu vyznačenou také na dodacím listu.

Kopii dodacího listu si můžete vytisknout po přihlášení v sekci dokumenty.

 

Jak reklamovat vadné zařízení?

Pro urychlení reklamačního řízení postupujte Vytvořením nové reklamace (je třeba se přihlásit na váš účet do e-shopu), kde najdete instrukce k pohodlnému a rychlému podání reklamace.

Zboží lze zaslat poštou na naši adresu, nebo jej lze odevzdat osobně.

Při zasílání zboží pečlivě zabalte a připojte k němu podrobný popis závady, vaší adresu, spojení na vás (telefon, email) a kopii dokladu o nákupu (dodací list, fakturu). Se všemi náležitostmi ho odešlete na naši adresu.

Více informací o reklamacích, mimozáručním servisu, ekologické likvidaci apod. se dozvíte na informační stránce reklamací.

 

Mám další dotaz. Kam se mohu obrátit?

Pokud potřebujete zjistit technické informace o produktech, jejich funkce, parametry, vlastnosti, navštivte stránku technické podpory.

Více informací o struktuře technické podpory i4wifi, jak funguje, co od ní očekávat, jaké jsou podmínky, se dozvíte na této stránce.

Pro všechny ostatní dotazy, například stav nebo změnu objednávky, doplnění či změnu vašich údajů, nebo jakékoli jiné dotazy, nás neváhejte kontaktovat.

Odhlásit se?

Jste si jisti?

Nebudete moci objednávat zboží ani neuvidíte vaše ceny.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace